"Divan hotel, divni ljudi, odličan servis, ukusna hrana, miran san! Hotel Jožef ****(*)"
Tony Cetinski

"DIVAN HOTEL, DIVNI LJUDI, ODLIČAN SERVIS, UKUSNA HRANA, MIRAN SAN. HOTEL JOŽEF **** (*), THE BEST! VAŠ Tony Cetinski, SPECIAL THANKS GO TO TADEJ!"

Tony Cetinski
"Službeno in zasebno sem pogosto gostja hotelov v Sloveniji in tujini. Ne zgodi pa se pogosto, da bi bila s storitvijo tako zadovoljna kot v vašem hotelu."
Mojca, Velenje

"Spoštovani. Službeno in zasebno sem pogosto gostja hotelov v Sloveniji in tujini. Ne zgodi pa se pogosto, da bi bila s storitvijo tako zadovoljna kot v vašem hotelu. Arhitektura, notranja oprema, prijazno in izjemno profesionalno osebje. Posebna pohvala gospodu Tadeju. Čestitke z željo, da ohranite uspešno zgodbo tudi v prihodnje. Mojca, Velenje"

Mojca, Velenje
"Hodil sem po svetu se modrosti naučil, kdor ne zna dajati ta nikol ne bo dobil..."
Andrej Šifrer

"Hodil sem po svetu se modrosti naučil, kdor ne zna dajati ta nikol ne bo dobil... Veliko sem se naučil in pridobil v enem samem večeru. Hvala gostoljubju in prijaznosti. HRANA - ŠPICA! Andrej Šifrer 19.9.2013"

Andrej Šifrer
"Danes je bil najlepši dan septembra! "
Klemen Markelj in Sašo Debelec, skupina Antorino

"Danes je bil najlepši dan septembra! V lepem ambientu in med prijaznimi ljudmi smo doživeli en lep ustvarjalni večer. Skupina Antorino 29.9.2011 "

Klemen Markelj in Sašo Debelec, skupina Antorino
"Večerja v restavraciji: Simfonija izvrstnih okusov! "
Monika Tavčar

"Večerja v restavraciji: Simfonija izvrstnih okusov! Monika Tavčar "

Monika Tavčar
"Ob praznovanju 50. obletnice mature se vam prisrčno zahvaljujemo za prijazen sprejem, pogostitev in dobro počutje v vašem hotelu. "
Maturantje 1962

"Ob praznovanju 50. obletnice mature se vam prisrčno zahvaljujemo za prijazen sprejem, pogostitev in dobro počutje v vašem hotelu. Maturantje 1962 Maj 2012 "

Maturantje 1962
"It's more than 5 star: it's Hotel Jožef! Thank You!"
Judit Sandor

"It's more than 5 star: it's Hotel Jožef! Thank You! Istvan & Judit Sandor 12.4.2013"

Judit Sandor
"Thank you for the 100% perfect service! "
Zaposleni v podjetju Robert Bosch, Miskolc, Madžarska

"Thank you for the 100% perfect service! "

Zaposleni v podjetju Robert Bosch, Miskolc, Madžarska

Michelinovo priznanje

3/1/2021

Michelinov gastronomski vodnik je eden najbolj znanih gastronomskih vodnikov na svetu. Restavracija Hotela Jožef je v lanskem letu prejela Michelinovo priznanje BIB GOURMAND. Ob tej priložnosti smo se pogovarjali s Sašo Pečelin, direktorico podjetja Nebesa, ki upravlja s Hotelom Jožef.

 

Restavracija Hotela Jožef je ponosna prejemnica Michelinovega priznanja BIB GOURMAND. Za kakšno priznanje pravzaprav gre in kaj vam pomeni?

Michelinov gastronomski vodnik, ki je poznan tudi pod imenom »rdeča biblija«, je vodnik s 120-letno tradicijo. Neodvisni tuji ocenjevalci ob svojih anonimnih obiskih restavracije ocenjujejo po izdelanih kriterijih, ki temeljijo na petih načelih: kakovost uporabljenih surovin, mojstrstvo okusov in kuharskih tehnik, osebnost kuharskih mojstrov v njihovi kuhinji, vrednost za denar in doslednost med različnimi obiski. Poleg zvezdic, ki so širši javnosti najbolj poznane, podeljujejo še tri priznanja: Bib Gourmand (dobro razmerje med ceno in kakovostjo), The plate Michelin (sveže surovine, skrbno pripravljen in dober obrok) ter piktogram trajnosti (zavzemanje za ohranjanje okolja, iznajdljivost pri uporabi trajnostnih praks v vsakodnevnem delu). Priznanje Bib Gourmand, ki torej označuje restavracije, v katerih strežejo visoko kakovostno hrano z odličnim razmerjem med kakovostjo in ceno, je prejelo 9 slovenskih restavracij, med njimi – kot že rečeno – tudi naša. Počaščeni smo, da so nas zahtevni Michelinovi ocenjevalci opazili in da smo nanje naredili dober vtis. To eminentno priznanje je za nas večplastno: najprej je pohvala za dosedanje delo, nadalje potrditev, da je pot, ki smo si jo začrtali, prava in nenazadnje je izjemna motivacija za delo v prihodnje.


Kaj je vaše vodilo/cilj?

Zavedamo se, da gastronomija v kombinaciji z regionalno tradicijo in petzvezdičnimi doživetji vedno bolj pridobiva na svoji pomembnosti in kot taka predstavlja enega izmed ključnih elementov turistične ponudbe. Tako v duhu Vizije gastronomije 2021, ki pravi, da je »Slovenija prepoznavna destinacija z visokokakovostno, inovativno, avtentično ponudbo hrane in pijače, ki jo ustvarjajo številni manjši  butični ponudniki kakovostne hrane z veliko bero najprestižnejših nagrad in tradicionalne gostilne, ki s svojo kuhinjo temeljijo na lokalnem in srčnosti« stremimo k še višjemu nivoju gostinsko-turističnih storitev, sledimo trendom kakovostne, naravne in varno pripravljene hrane iz nepredelanih surovin pretežno slovenskega porekla, vse to z mislijo na družbeno odgovornost v najširšem pomenu besede.


Lahko bi rekli, da je priznanje za Hotel Jožef in njegovo ekipo prišlo ob najbolj neprimernem času. Namreč 'koronakriza' vas je, kot večino gostincev in hotelirjev, močno prizadela. Kakšna je trenutna situacija?

Drži, težje bi si zamislila še bolj neprimeren čas. Upad obiska smo pričeli beležiti v zadnjih treh mesecih leta 2019, ta trend pa se je nadaljeval tudi v začetku leta 2020. Ob razglasitvi epidemije smo bili primorani naše poslovanje povsem ustaviti. Ravno turizem je tisti, ki ga je kriza najprej prizadela in bo iz nje izšel kot zadnji. Žal se lahko samo strinjam z ocenami, da bo preteklo od 3 do 5 let, da bo prišel nazaj na nivo, na katerem je bil pred tem. Mestno hotelirstvo je v zatonu, visokih fiksnih stroškov pa ni mogoče pokrivati z zasedenostjo, nižjo od 55 % ali celo 60 %. Če vam povem, da hoteli v Ljubljani ne presegajo 12 % zasedenosti, potem sem vam povedala vse. Tako zelo rada bi ljudi povabila, da nas obiščejo in se sami prepričajo o naši ponudbi, pa tega žal še ne morem storiti, saj zaradi nastale situacije vrata Hotela Jožef in z njim restavracije ostajajo zaprta, na žalost.

 

Kaj pričakujete od priznanja in prihajajočih mesecev?

Čeprav bodo prihajajoči meseci izredno težki, pa vseeno ostajam pozitivno naravnana. Leto 2021 bo za Slovenijo, ki je opredeljena kot stičišče gastronomske različnosti in lokalnih okusov, izjemnega pomena. Namreč Mednarodni inštitut za gastronomijo, kulturo, umetnost in turizem je ravno Slovenijo izbral za nosilko naziva Evropska gastronomska regija 2021, kar pomeni še dodatno promocijo nacionalne in lokalne kulinarike ter dodatno spodbudo trajnostnega gastronomskega turizma in lokalne samooskrbe. Že sámo Michelinovo priznanje je prvovrstna promocija, v prepletu z nazivom evropska gastronomska regija pa predstavlja izvrstno odskočno desko za nadaljnji razvoj. Vsekakor pričakujem, da nam bo priznanje prineslo dodatne petične gastronomske turiste, če bo le situacija v zvezi s korona virusom to dopuščala.

 

Kakšne načrte imate za prihodnost?

Zavedamo se, da pričujoča situacija močno spreminja tako navade, kot tudi pričakovanja gostov. Le-te je treba prepoznati in se ustrezno prilagoditi. Temelj »post koronskega« turizma bosta zagotovo predstavljala varnost in higiena, svoje posledice pa bo imela tudi socialna distanca, kateri smo priča. Trajalo bo, da se bodo ljudje spet sprostili. Da bodo spet zaupali. Vendar pa nobena stvar ni tako slaba, da za nekaj ne bi mogla biti dobra. Zdaj je čas, da naredimo »inventuro«, obdržimo, kar je dobro ter nehamo trmasto vztrajati pri vzorcih, ki nam ne služijo. Zdaj je čas, da globoko vdihnemo in na situacijo pogledamo še iz druge strani in jo vidimo v drugačni luči. Kajti tako se rojevajo nove ideje, nove zamisli, novi produkti. Rdeča nit le-teh pa bo zagotovo dodatno vključevanje v kolektivno blagovno znamko »Idrija izbrano«. Kajti ta blagovna znamka je točno tisto, kar je Idriji manjkalo. Povezovanje namreč. Kajti le povezovanje lahko vodi do povezanosti. In povezani smo močnejši. Prepoznavnejši. Prodornejši. Uspešnejši.

KONTAKT

HOTEL JOŽEF, Vojkova 9A, SI 5280 Idrija, SLOVENIJA

RECEPCIJA: +386 (0)8 20 04 250




PRAVNO OBVESTILO

© Nebesa, gostinske storitve d.o.o. ::: cms kodiranje ms3 ::: oblikovanje vizualgrif d.o.o.